Dzienny Dom Senior+ w Izabelinie

Konkurs na stanowisko kierownika Dziennego Domu Senior + w Izabelinie

31 stycznia 2020

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Izabelinie ogłasza konkurs na stanowisko Kierownika Dziennego Domu Senior + w Izabelinie.

Kierownik DDS+ bezpośrednio podlegać będzie kierownikowi GOPS w Izabelinie.

 Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku:

  • Kierownik DDS+ wykonuje również pracę opiekuna osób starszych-pensjonariuszy DDS+
  • Ponadto jego zadanie to; Kierowanie działalnością DDS+ oraz reprezentowanie go na zewnątrz.
  • Uzgadnianie z kierownikiem GOPS podejmowanych decyzji dotyczących funkcjonowania i działalności DDS+.
  • Współpraca z instytucjami, organizacjami, stowarzyszeniami, zakładami pracy, GOPS itp. w celu realizacji zadań DDS+.
  • Organizacja pracy na poszczególnych stanowiskach, zapewniająca sprawne wykonywanie powierzonych zadań.
  • Przestrzeganie dyscypliny budżetowej przy ścisłej współpracy z kierownikiem i głównym księgowym GOPS.
  • Przygotowywanie projektu budżetu przy współpracy z kierownikiem i głównym księgowym GOPS.
  • Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i prowadzenie dokumentacji.
  • Określanie zakresu obowiązków dla podległych pracowników i wykonywanie pozostałych czynności z zakresu prawa pracy.
  • Przygotowywanie i składanie kierownikowi GOPS wszystkich wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania DDS+.
  • Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych, pisanie wniosków o dotacje.
  • Racjonalne gospodarowanie funduszami i składnikami majątku pozostającymi w dyspozycji DDS+, oraz odpowiedzialność za majątek DDS+.
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika GOPS.
  • Przestrzeganie przepisów prawa.
  • Tworzenie warunków sprzyjających samorealizacji oraz wykorzystania wiedzy i umiejętności osób starszych, pensjonariuszy DDS+.
  • Dbanie o bezpieczeństwo i zdrowie pensjonariuszy DDS+.
  • Utrzymywanie kontaktów z rodzinami pensjonariuszy DDS+.

 

Wymagania niezbędne stawiane kandydatowi:

  1. Wykształcenie wyższe oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004r o pomocy społecznej (Dz.U. Z 2019 r. poz. 1507 ze zmianami)
  2. Staż pracy 5 lat, w tym minimum 3 lata w pomocy społecznej.
  3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych.
  6. Obywatelstwo polskie.

Wymagania dodatkowe:

  1. Cechy niezbędne do pracy z ludźmi starszymi i niepełnosprawnymi tj: empatia, życzliwość oraz cierpliwość i właściwe podejście do podopiecznych.
  2. Umiejętność kierowania zespołem pracowników.
  3. Umiejętność współpracy oraz skutecznego komunikowania się.
  4. Umiejętność praktycznego stosowania przepisów.
  5. Umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych.
  6. Znajomość procedur i umiejętność pisania wniosków i pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym unijnych.
  7. Dyspozycyjność.
  8. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, rzetelność, prawdomówność, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, kultura osobista.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

Niezbędne dokumenty:

  1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
  5. Dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy.
  6. Dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  7. Czytelnie podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji procesu naboru i informacja o przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzonym naborem.

 Termin i miejsce składania dokumentów:

Rozpatrywanie ofert oraz wyniki konkursu: 

 

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu 22 722 79 95.

Autor: Robert Marczak